Afgaand op de plaat dateert dit uit '96 à '97. Een sucky, sucky periode in Belgisch clubland was dat toen: zeikmuziek, geen goeie pillen (van horen zeggen), platte toestanden in de clubs, ...
rizzo> schreef:Afgaand op de plaat dateert dit uit '96 à '97. Een sucky, sucky periode in Belgisch clubland was dat toen: zeikmuziek, geen goeie pillen (van horen zeggen), platte toestanden in de clubs, ...
1996 vond ik toch een goed 'trancejaar' eerlijk gezegd...
------------------------------ Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
tweede film is geupload door die persoon, ik heb nu 2 maal 40 minuten beeldmateriaal live vanuit extreme tijdens een zaterdagavond, fantastisch! more to come by the way (je kan de filmpjes downloaden)
rizzo> schreef:Afgaand op de plaat dateert dit uit '96 à '97. Een sucky, sucky periode in Belgisch clubland was dat toen: zeikmuziek, geen goeie pillen (van horen zeggen), platte toestanden in de clubs, ...
1996 vond ik toch een goed 'trancejaar' eerlijk gezegd...
Kent er soms iemand de naam/uitvoerder van da lieke da ge hoort van minuut 5.30 tot 7.30 op diene video van Extreme club @Affligem 23/2/97 part 1 ? Na 13 jaar zou ik het nu toch graag eens willen weten Bedankt alvast!
MordorMolle schreef:Kent er soms iemand de naam/uitvoerder van da lieke da ge hoort van minuut 5.30 tot 7.30 op diene video van Extreme club @Affligem 23/2/97 part 1 ? Na 13 jaar zou ik het nu toch graag eens willen weten Bedankt alvast!
Volgens mij is dat Hole In One - Life's Too Short
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.