Artikel uit 05-1998

Clubguide 1999


Flyer 1998:





Yup, kreeg toen een kogel recht içn zijn kl*tenBelRom schreef:Hallo Extreme'rs,
Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast