awel da van da kwalitatief da vondk de voorbije edities juist eigenlijk ni
voornamelijk harde platen en toen met nen dj regi op de line up...
nuja, nieuwe line up, nieuwe datum... tkan dees keer wel goed meevallen natuurlijk
ik denk wel niet dat die retro parties van de fuse uit georganiseerd worden. Das wss een externe organisatie die gewoon de fuse afhuurt voor dergelijke avonden. Idem met alle andere feesten op vrijdagen en zondagen daar.
ben daar geweest was nie slecht, nie de retroplate die ge overal hoort
philip en tofke ware t beste van de avond ...
uiteindelijk nog na mushroom gegaan