@ DJ Devyd : jep dat is die whoohohho
@ Bart : Wie ik ben... 1 ste moderne, 2 gasten gebuisd, gij en ikke, komkommerbisjten... das al genoeg zeker...
Uw uitleg is echt een beeld van hoe ik mij U voorstel. Serieuze en funny gast met een nuchter denkvermogen, ni te veel zweven en weten dat ge toch iets bereikt hebt.

Ook al is het niet altijd mijn ding geweest, ne mens moet leven en zijn eigen ideaal trachten te verwezelijken niwaar. Respect man!
GND - For Fun = George's & Dirk (dirk=Teecee)
Ik dacht het wel, vroeger iedereen meegaan op dit nummer.
Idem met de eerste Bonzai nummers. Ik zie vandaag de menigte nog niet direct mee(zingen). Iedereen zei toen dat Dirk hier (bij GND) voor iets tussen zat maar op Discogs staat hij niet vermeld. Hoe gaat dat hé... Moest ge eens weten wat er allemaal gebeurd in de scene ge zou er nen dag allemaal of ne story kunnen van schrijven. Maar dat is niet de bedoeling hé. Ieder zijn leven...
Leef voor de muziek & keep up the good things in life
