Ik denk dat DJ Dave daar nog resident was tot einde 2003 en derna weet ik niet
PS: heeft er iemand setjes van dj ghost @ planet hardcore?
die wil ik wel es horen
Met massa's op tape.Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore?
Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
en u maat is mijn kollega waar ik mee naar werk rijd,dj Lunatic (Robin).wij werken in een autofabriek, hij draait nu nog in kabarka van 11 tot 2 a 3 uur dan gaat hem op zijn gemakje aan de kassa zittenSurgi schreef:Met massa's op tape.Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore?
Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
Heb je setjes voor onsthomson schreef: Vuur de vragen maar af...................... Thompson
Da kan ik geloven, ik zou er zelf zot van worden van dat gehamer007 schreef:en u maat is mijn kollega waar ik mee naar werk rijd,dj Lunatic (Robin).wij werken in een autofabriek, hij draait nu nog in kabarka van 11 tot 2 a 3 uur dan gaat hem op zijn gemakje aan de kassa zittenSurgi schreef:Met massa's op tape.Krizzz schreef:Heeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore?
Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...kruss schreef:Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???,hihi maar eerlijk ik wordt zot van zijn muziek in de auto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast