Naar bronnen heb ik vernomen dat de Extreme nooit meer zal open gaan.
Een goede vriendin van mij haar vriendin is de dochter van de Burgemeester van Affligem en heeft besloten dat de Extreme nooit meer zal opgaan.
Ook heb ik vernomen dat ze aan het onderhandelen zijn om er een nieuw zaak van te maken of " NOG ERGER NOG " met de grond gelijk te maken, vanwege de staat van het gebouw.
Snap dit allemaal eigenlijk niet goed.
Maarja, ik ga spoedig wat foto's beginnen te trekken van de Extreme en ze later via hier te laten verschijnen aan alle van ons als herinnering aan deze Fantastische Club.
Er moest eigelijk een aparte link komen hier op Legendary Clubs waar alle gesloten clubs of niet meer bestaande clubs opstaan met foto's van de Clubs.
Moeten we eens werk van maken !


