
Volgende club die de deuren sluit ?
Ze kunnen nog altijd heropenen hé... of onder een andere naam of twee retro's op jaarbasis... Zie Cherrymoon 5 jaar geleden.Stephen schreef:Fuck, 't is gene waar hé.
Nog een Belgische legende die deur moet sluiten ?
quincy schreef:Lagoa zou normaal gezien gewoon heropenen onder een andere naam met de Disco Dasco djs (= happy house en vocal house)
Anyway, dat heb ik toch een maand geleden van een insider horen zeggen ...
En tuurlijk, niks is meer zoals vroeger, maar zelfs een afkooksel kan nog altijd beter zijn dan een boertige elektro party of weet ik veel wat
Daar heb ge wel gelijk in, Matthias.Matthias schreef:Ze kunnen nog altijd heropenen hé... of onder een andere naam of twee retro's op jaarbasis... Zie Cherrymoon 5 jaar geleden.Stephen schreef:Fuck, 't is gene waar hé.
Nog een Belgische legende die deur moet sluiten ?
Als het 'closing' is, neem ik het toch een klein beetje met een korreltje zout.
Maar als het de allerlaatste keer is, dan ist idd wel spijtig
Volgens haar facebook zullen er gauw nog meer en betere feesten komen (maand mei).emotionslover schreef:door MJ?
of iemand anders??
nog Lagoa?????????
net nu ik op dat ander forum had gepost dat er waarschijnlijk een house-concept ging inkomenquincy schreef:Heb nu op een ander forum gelezen dat Manu Kenton het management opzich zou nemen, dus dat wil zeggen dat ze gewoon onder een andere naam maar terug jump / hardtechno richting uitgaan ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast