Goed nieuws binnenkort online een 10 tal tapes van Extreme uit de begin periode. Probeer ook nog de reportage over te zetten van op Telefacts met daarin de toenmalige eigenaar Kurt janssens en heerlijke beelden opgenomen tijdens een zaterdag nacht.
Grtzz
B-fficient
ex resident
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
quincy schreef:die reportage staat hier al ergens denk ik, is dat de reportage waar oa Rudy Pincé van Cherry Moon in komt en nadien Kurt van Extreme?
Nee nee dat was nog een andere reportage op Panorama ivm met drugs in de discotheken. Degenen die ik nog bezit ging over de plannen om in heel belgie een sluitings-uur in te voeren om 03.00 's nachts.
Ouwe rot in't vak 27 jaar dj in verschillende clubs in Belgie en daarbuiten. Heb de jaren 80 zien evolueren tot de house van nu en draai nog elke week 2 à 4 avonden per week.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."