ik bedacht nu net dat de flyers in feite geen vette meer zijn (bedoel nu niet enkel illusion hoor). Als er vroeger iets als Back 2 the Future zou georganiseerd worden, had je wel iets met verwijzing naar de films kunnen verwachten. Opmerking terzijde hé.
als A-TOM-X moet draaien, mag je er meestal wel van uit gaan dat 't retro is
ivm die flyers: tegenwoordig is het inderdaad telkens een afbeelding van één of ander wijveken
ik had bij deze toch ook minstens onderstaande verwacht:
of zelfs
-edit- kunde die google images ni linken ?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
poehaaaaa schreef:Word hier oude muziek gedraaid dan?
Ikv eronderstel van wel, die mannen kunnen er dus wel degelijk iets van ze, het is hunne eerste keer niet dat ze in Illusion spelen..
Fila heeft mij gevraagd als vriendendienst wat ik met alle plezier voor hem doe. Het is niet omdat ik op de affiche sta dat het een retroparty is. Ik speel de sluit met trance & levelclassix maar zeker geen retro.
Dit even ter verduidelijking!
poehaaaaa schreef:Word hier oude muziek gedraaid dan?
Ikv eronderstel van wel, die mannen kunnen er dus wel degelijk iets van ze, het is hunne eerste keer niet dat ze in Illusion spelen..
Fila heeft mij gevraagd als vriendendienst wat ik met alle plezier voor hem doe. Het is niet omdat ik op de affiche sta dat het een retroparty is. Ik speel de sluit met trance & levelclassix maar zeker geen retro.
Dit even ter verduidelijking!
Ik had dat allezins wel door..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work
It's just an Illusion..
Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience