Pagina 1 van 1

07.12.2007 : <<Rewind @ Belfunk Avelgem

Geplaatst: 10 nov 2007, 22:31
door Tom dé No
--------------------------------------------------------------------------------
Na een geslaagde verplaatsing naar Pulse Factory zijn we voor de afsluitende editie van deze jaargang terug in onze homebase te Avelgem voor onze jaarlijkse <<<Rewind editie (Belfunk retro)

<<<Rewind Line up

Michael Forzza (resident Belfunk & Pulse Factory)
Jochen (ex La Bush)
Vince! (ex Kings - the Factory) 1st time
Mich (ex Club Two)
Liquid T (The Smash - Belfunk)
Glenn D (Belfunk)

Doors 22.30

Afbeelding

Geplaatst: 06 dec 2007, 14:34
door Tom dé No
22.30 Glenn D
23.30 Mich
01.00 Michael Forzza
03.00 Vince!
04.30 Jochen
06.30 Glenn D

Geplaatst: 08 dec 2007, 10:11
door enfant terrible
Twas in orde!
Lekker feestje en goeie sfeer.
Forzza zijn setje was af!

Geplaatst: 08 dec 2007, 22:33
door Josse
Was er jammer genoeg ni bij gisteren, mede ook door de Extreme-soirée die vanavond op het programma staat @ Pulse; voor mijn 'oude' knoken :P zou da wa teveel van het goede geweest zijn, denk'k :?