Pagina 1 van 2

Nieuwe Club "La Gomera" Te Hekelgem

Geplaatst: 14 okt 2007, 18:55
door Sunreezer
Op de locatie waar vroeger The Lounge was in Hekelgem opent er 6 december een nieuwe club.

Met residents Sammir, Bremzy, Vince en Zohra.

Geplaatst: 14 okt 2007, 22:20
door Trab
Zelfde uitbater, zelfde gebouw... maw alles blijft hetzelfde. De truck met de naamsverandering :roll:

Geplaatst: 16 okt 2007, 22:18
door Dj Sven Larsson
Heb daar eens een keer gaan praten met de eigenaar toen het nog The Lounge was. Man had goeie ideetjes maar het werkt daar precies niet echt meer. Ik wens ze het allerbeste toe maar vrees er voor.

Geplaatst: 19 okt 2007, 08:15
door jeec426
da gaat daar nooit marcheren. Ze hebben daar al 1001 clubs en zaken geopend en altijd is't zelfde. in't begin marcheert het en dan komen er veel bruine mannen naartoe en is't ne keer serieuzen ambras en hopla op naar de volgende naamsverandering. Ze zouden beter die discotheek daar iets verder terug openen

EXTREME :twisted: :twisted:

Geplaatst: 19 okt 2007, 14:43
door Nele303
diene burgemeester zijn kinderen kidnappen en hem dan vragen om een vergunning,
neen ? een paar vingers opsturen van één van zijn kinderen. :twisted:

ik moet minder naar 24 kijken :mrgreen:

Geplaatst: 19 okt 2007, 16:34
door djginod
Nele303 schreef:diene burgemeester zijn kinderen kidnappen en hem dan vragen om een vergunning,
neen ? een paar vingers opsturen van één van zijn kinderen. :twisted:

ik moet minder naar 24 kijken :mrgreen:
Nage-aapt van Ahold topman Jan Heijn ontvoerders uit Nederland !

Geplaatst: 19 okt 2007, 19:08
door Nele303
die ken ik niet, maar bon, you've got the picture ;)

Geplaatst: 20 okt 2007, 20:46
door After
jeec426 schreef:da gaat daar nooit marcheren. Ze hebben daar al 1001 clubs en zaken geopend en altijd is't zelfde. in't begin marcheert het en dan komen er veel bruine mannen naartoe en is't ne keer serieuzen ambras en hopla op naar de volgende naamsverandering. Ze zouden beter die discotheek daar iets verder terug openen

EXTREME :twisted: :twisted:
en dat zou wel marcheren denk je? :roll:

Geplaatst: 22 okt 2007, 07:07
door ProgressNation
After schreef:
jeec426 schreef:da gaat daar nooit marcheren. Ze hebben daar al 1001 clubs en zaken geopend en altijd is't zelfde. in't begin marcheert het en dan komen er veel bruine mannen naartoe en is't ne keer serieuzen ambras en hopla op naar de volgende naamsverandering. Ze zouden beter die discotheek daar iets verder terug openen

EXTREME :twisted: :twisted:
en dat zou wel marcheren denk je? :roll:
Zou ook niet meer marcheren, tenzij men er veel geld insteekt en dan nog ...

Welk genre zou men moeten draaien??

Als je voor underground gaat moet je bijna wekelijks komen opzetten met internationale namen zoals in Fuse.

En anders moet je voor iets in de stijl van de Temple gaan of een jumpstyle-club.

Nee, dan kan je beter de legende laten zoals ze was.

Geplaatst: 26 okt 2007, 16:33
door Cekezz
het zal "La Gomera" noemen

met residents Sammir, Bremzy, Vince en Zohra

locatie: waar vroeger de Lounge was

Geplaatst: 26 okt 2007, 17:58
door Sunreezer
Ik vraag me af of da gaat marcheren. Vince is ook resident in de Factory en Bremzy in The Loft, beiden in Aalst dus op 10 min van Hekelgem.

Geplaatst: 26 okt 2007, 18:01
door back to the 90's
zohra?
de zohra,de ex van cj bolland en die da bij 2 paola zat?

Geplaatst: 26 okt 2007, 18:04
door Sunreezer
Yep die :)

Geplaatst: 26 okt 2007, 18:12
door back to the 90's
euhhhhhh en wa ne styl draaid die dan? :?

Geplaatst: 26 okt 2007, 18:35
door Red Army
back to the 90's schreef:euhhhhhh en wa ne styl draaid die dan? :?
HARTDRANCE