Juist wakker geraakt...
Quincy ge heeft goe gespeeld

Vond uw platen leuker dan die van uwe copain. De cosmo begon op gang te komen na zijn 3e schijfke... wel iets stevigere muziek, vond het wel wa minder strak gemixt dan ons duo, on the other hand was'm wel wat creatiever met zijn mixerke...
Toen El PhiPhi om 2:37 (jaja getimed

) oplegde...'t was er weer naadloos op hé... heeeel goe sfeerke... maar zijn pokerface hé.... heeft'm zelf wel fun vraag ik me op sommige momenten af? Enfin, vette schijfkes, na 5u vond ik het wel minder gaan... enfin, relaxer, normaal maar ...'t mocht voor mij nog wa gas geven zijn
Leuke plaats, ni te veel volk, goeie ambiance...maar dat geluid hé, dat trekt toch op ni veel...en for this kind of music is dat wel dik sneu

Was heeeel lang geleden dat ik daar nog binnengeweest was... die muziek komt niet over vind ik persoonlijk... soms is het echt een hels lawaai dat zeer doet aan uw oren,,, mijne living boekt 100 keer beter, dus next time wordt da feestje hier gedaan he loooool
Neen, all by it! Heb kunnen shaken, en ik zag dat er velen zich supergeamuseerd hebben! Voor herhaling vatbaar!! Merci mannen!