da mag getaped worden ja
ik ga live zien, maar as ik naar het wc moet en iets mis wil ik da graag achteraf nog kunnen horen
Ik zou dit wel willen doen, maar hoe doe je dit 't best?lemant schreef:
ik zou het trouwens geen ramp vinden mocht iemand dit willen opnemen
Dank u,nu weet ek dus om hoe laat dat gedaan was.progrez schreef:Omstreeks half acht was het boeken
djginod schreef:Voor mij was het ook heel gaaf ! Leuke sfeer en goede DJ's, maar helaaaaaas.... iemand moest het nodig vinden, om te gaan slaan, omdat ik (schijnbaar) per ongeluk zijn glas omgestoten zou hebben, tijdens mijn dance acts.... dus nu zit ik hier voor de pc met een! Ziet goed paars aan een kant... ach ja, een souvernir van een leuke nacht op zich, maar ja, op een gegeven moment had ik niet zo een feeststemming meer, en ben weggegaan. Echt KUT, want zag net Zolex binnenlopen. Tsjah, kan gebeuren dat er blijkbaar eikels zijn die NIETS kunnen verdragen en gelijk gaan meppen...
Volgens mij hebben ze hem nog wel buiten gegooid denk ?
hola pola, ik weet niet of je het op mij hebt maar ik heb gezegd dat De Wulf technisch WEL goed was ... ivm rap mixen, dat was idd vroeger zo en ik heb daar niks op tegen maar op deze manier was het eerder hitjeskermis (persoonlijke mening hé, want de sfeer was idd heel goed).poehaaaaa schreef: Begrijp ook ni goed da er commentaar komt als: technisch ni zo goed, platen te rap gemixt,.. Mannen, zo was het gewoon in de tijd vd globe niwaar? Toen werden de nummers veel korter gedraaid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast