Geplaatst: 13 nov 2007, 20:01
kent iemand "caves de la chappelle" nog in hartje brussel? waren zo'n keldergangen, met snoeiharde techno. Deg etc draaide daar, periode 98-99
wel ask mij ni vergis is da dezelfde lokatie als D jacking zone.....poehaaaaa schreef:kent iemand "caves de la chappelle" nog in hartje brussel? waren zo'n keldergangen, met snoeiharde techno. Deg etc draaide daar, periode 98-99
Ja, ik kwam er geregeld met de 'made in brussels' feestjes. Psychogene en tomaz speelden daar vroeger ook, dacht ik. Dat was wel een fijn clubkepoehaaaaa schreef:kent iemand "caves de la chappelle" nog in hartje brussel? waren zo'n keldergangen, met snoeiharde techno. Deg etc draaide daar, periode 98-99
zeg, nu moet het geheugen aan het werk gezet worden héDen Backer schreef:Dit is vooral voor de oudere garde...
Waar gingen jullie vroeger vaak uit? In welke dancings/afters? Events in binnen- & buitenland?
Kortom dus: wat hebben jullie allemaal gezien & meegemaakt
Geef elk van jullie eens een kort overzichtjen + welke periode dat was ongeveer...
Laat jullie maar ies goed gaan!!
Kheb tzelfde gevoel soms daarom ga ik is proeven van de Carat reunie se en de Legend in januari.StevenR_73 schreef:Op pensioen nu, alhoewel vorige maand in Mechelen nog eens alles gegeven en het vraagt naar meer![]()
ik denk het niet, zoals gezegd; Carat vond ik niks, er is geen enkele after-club als Globe geweest.Stanne schreef:Ja Steven.....respectDa lijstje van u is ni mis. Veel plezier gemaakt veronderstel ik.
Kheb tzelfde gevoel soms daarom ga ik is proeven van de Carat reunie se en de Legend in januari.StevenR_73 schreef:Op pensioen nu, alhoewel vorige maand in Mechelen nog eens alles gegeven en het vraagt naar meer![]()
Mss ook iets voor u ?
Tja....StevenR_73 schreef:ik denk het niet, zoals gezegd; Carat vond ik niks, er is geen enkele after-club als Globe geweest.
Zal zeker in orde zijn. Mss ga ik deze keer ook Tomaz en Steve is aanstippen op mijn agenda.StevenR_73 schreef: Kga wel in maart naar Steve Cop & Tomaz in JHC Spiraal (Rijkevorsel), dat gaat retro worden dacht ik.