Pagina 4 van 6

Geplaatst: 25 mei 2007, 17:37
door After
Club 11 schreef:Mijn zegen krijgen ze ook, ik moet veel werken langs die kanten :)

en vooral de zondag interseert me, moet niet altijd familie bezoek zijn & de maandag vind ik nog beter, i love monday clubbing :)
dat is in alle geval beter dan monday working :lol:

Geplaatst: 05 jun 2007, 10:46
door illusionfreak
ik ben zondag voor larocca van 11u tot 03 u daar geweest.muziek was heel goed jean en stijn waren aan het draaien.lekker progresive ook redelijk wa volk zo een 200 man.veel volk van in de space .ma of het lang gaat duren betrijfel ik.da ligt daar juist in een wijk met allemaal huizen langs.

Geplaatst: 09 jun 2007, 00:47
door Club 11
ik denk dat ik volgende week langs die kanten zit voor 't werk, daarna wip ik even binnen eventueel ..

Geplaatst: 09 jun 2007, 12:07
door BuNn
Balen ligt niet zo heel ver van Grobbendonk dus zal er binnenkort zeker eens binnen schieten op zondag of maandag.

Ben toch wel benieuwd.

BuNn

Geplaatst: 09 jun 2007, 12:13
door Bass
Min age = 21 voor diegenen die dat niet zouden zijn hier :D

...

Geplaatst: 12 jun 2007, 18:53
door ontherocks
maar ik vraag mij nog altijd af vanaf welke leeftijd het is? kzou er graag komen. het is nog geen 5min. wandelen van bij mij thuis! en kmoet zegge heb nog geen last gehad van de club. alleen dat er nu nog wa meer raar volk rondloopt! :D maar da zijn we gwn! 8)

xxx...

Geplaatst: 12 jun 2007, 18:54
door Bass
5 cm hoger kijken?

21?

Geplaatst: 12 jun 2007, 18:56
door ontherocks
kzag het ook juist.. :) mens kan er al eens overkijken.. wrm 21?
ben zelf 18 moet ik dan nog 3jaar wachte eer ik binne mag... :eek:
zoek ik wel iets anders ze!

Geplaatst: 13 jun 2007, 10:53
door After
dat is voor uw eigen bestwil :evil:

Geplaatst: 13 jun 2007, 12:18
door DCD
haha reactie van de dag is dit :lol:

Geplaatst: 31 aug 2007, 22:56
door Stanne
En ondertussen iedereen al langs geweest ? Meevaller of niet ? Ik rij er wekelijks voorbij en zonder er binnen geweest te zijn blijft het voor mij CAP3000 van uitzicht. Zoals hier al iemand gezegd heeft: blijven steken in het begin van de jaren 80. En dat renomé's als bvb Tofke zich laten overhalen om daar te spelen.....da zegt genoeg vind ik. Die zal da daar nog ni in de lichte gezien hebben ;-)

Geplaatst: 07 apr 2008, 02:28
door filip1851
Vandaag is binnengesprongen rond 18u (is nu open op zondag van 12u-24u). Oa. Stijn, Deltano en Anaelle horen spelen. Muziek was meer dan OK, de sfeer ook 8) . K schat zo'n 100 personen die aanwezig waren (veel bekende gezichten uit de Space). Interieur is heel sober, maar wel airco.
Naast de deur een pizzeria en ge moogt met uw pizzadoos binnen
:idea:
Tot spijt van wie t benijd, voor mij zijn ze daar goed bezig en ze gaan mij daar nog zien !

Geplaatst: 08 apr 2008, 16:22
door jasper
Stanne schreef:En ondertussen iedereen al langs geweest ? Meevaller of niet ? Ik rij er wekelijks voorbij en zonder er binnen geweest te zijn blijft het voor mij CAP3000 van uitzicht. Zoals hier al iemand gezegd heeft: blijven steken in het begin van de jaren 80. En dat renomé's als bvb Tofke zich laten overhalen om daar te spelen.....da zegt genoeg vind ik. Die zal da daar nog ni in de lichte gezien hebben ;-)
club ziet er nu vanbinnen echt super proper uit! redelijk strak en minimaal, maar toch duister. ik geef er trouwens op 17 mei een feesje samen met kurt van k-records ;)

Afbeelding

Geplaatst: 08 apr 2008, 18:20
door Flasheur
nice Jasper!
is zien of we dna ook ni tot ginder geraken.
is er al iets beslist over dieje bus vanuit heist?

Geplaatst: 08 apr 2008, 18:37
door jasper
Flasheur schreef:nice Jasper!
is zien of we dna ook ni tot ginder geraken.
is er al iets beslist over dieje bus vanuit heist?
kheb offerte gekregen van de lijn… alles hangt ervan af hoeveel volk/interesse er is voor de bus… i'll keep you informed ;)