Pagina 3 van 3

Geplaatst: 28 jan 2008, 12:31
door Flasheur
op 15 maart zou chris tietjen (cocoon) na ginder afzakke hebk me laten vertellen :mrgreen:

Geplaatst: 28 jan 2008, 12:33
door Sunreezer
Dat staat inderdaad op zijn Myspace. Maar dit wordt georganiseerd door een externe organisatie.

Geplaatst: 18 feb 2008, 21:11
door Sunreezer
DJ CékèzZ schreef: Naar aanleiding van het rampzalige beleid en het gebrek aan respect van "The Loft", hebben ALLE dj's besloten een punt achter de samenwerking met de Loft te zetten!

Wij (Cekezz, Fist, Romz & Bremzy) danken iedereen die alle weken aanwezig was om er telkens een geslaagd feestje van te maken Exclamation Exclamation Maar zoals jullie zelf al konden merken, kon het zo niet verder!!

Geplaatst: 19 feb 2008, 06:03
door Dakke1976
Zolang het managment daar blijft zal niets daar lukken en blijven...