Pagina 3 van 3
Geplaatst: 08 mei 2008, 01:41
door fred79
Thompson schreef:woops...ben den oudste van tpak...09/62, reken uit...mr vanaf ik op tram 4 ben beland tel ik terug naar beneden.....

Geplaatst: 08 mei 2008, 10:18
door Psytox
eindelijk een forum waar ik niet de oudsten ben

33 jaar.
Geplaatst: 08 mei 2008, 10:42
door tomaz
Thompson schreef:woops...ben den oudste van tpak...09/62, reken uit...mr vanaf ik op tram 4 ben beland tel ik terug naar beneden.....

Mike in a league of his own. Maar nog altijd jong van geest hé maat, da's 't belangrijkste !
Geplaatst: 11 jun 2008, 15:11
door Gert
nog maar 39 maar volgend jaar in september 25 jaar dj
Geplaatst: 11 jun 2008, 16:26
door quincy
Gert bocca life?
Geplaatst: 12 jun 2008, 00:03
door Thompson
Yo de Gert, alles kits man? Nog ergens bezig? grtz, M
phiphi is van 1962
Geplaatst: 23 jul 2008, 23:40
door carataddict
en is dus 46 jaar maar speelt zoals altijd....SUPERBE !!!!!
ONE OF THE GREATEST!!!

Geplaatst: 25 jul 2008, 16:25
door Enterprise
tomaz schreef:ik ben van het fantastische jaar 69

en ik van het legendaryse '68

Geplaatst: 25 jul 2008, 16:32
door Psytox
'k voel me precies een stuk jonger door dien topic te lezen, tnx

Geplaatst: 28 jul 2008, 09:56
door jim-bar
"en ik van het legendaryse '68 "
ben nog naar uw 30 jaar feesje gekomen in de carat - samen met ne maat van mij die toen in de virgin megastore werkte op de dance afdeling.
goei feesje trouwes - Franky Cloeck nog nooit zo goed/fel weten draaien, dien had daar pesies nog een rekening te vereffenen in de Carat :-D
live van Insider was vet en PhiPhi draaide best droog, en dan vind ik hem op zijn best ![/quote]
Geplaatst: 28 jul 2008, 16:40
door Enterprise
jim-bar schreef:"en ik van het legendaryse '68 "
ben nog naar uw 30 jaar feesje gekomen in de carat - samen met ne maat van mij die toen in de virgin megastore werkte op de dance afdeling.
goei feesje trouwes - Franky Cloeck nog nooit zo goed/fel weten draaien, dien had daar pesies nog een rekening te vereffenen in de Carat :-D
live van Insider was vet en PhiPhi draaide best droog, en dan vind ik hem op zijn best !
[/quote]
Yep was gezellig feestje en de live van INSIDER was legendarys !!!!!
