extreme
Geplaatst: 23 sep 2005, 16:47
ja daarvoor was het ook open maar onder andere naam, muziek was toen ook beetje van alles. Een collega van mij heeft daar toen denk ik nog gewerkt, zal es navragen.
Idd was dikke funDel@y schreef:de goldfinger, vroeger diamonds, kevin heeft daar nog vaak gespeeld ... dikken after :shock: