Geplaatst: 26 jul 2008, 11:06
Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Yes, that's me:-)rizzo> schreef:Ik kwam bij Gert wel 'ns een Jurgen tegen die ook een tijdje in de Samambaïa gedraaid heeft. Toevallig dezelfde persoon?Jurn schreef:Ja, Dick Van Gelder, ik heb daar in het begin nog voor gedraaid, hij had destijds een DJ bookingskantoor "IDC" te Keerbergen.
Kwam jij niet veel in Discobar bij Gert?
Ik denk dat ik jou vandaar ken.
Die is gestopt na Mannequin, was net vader geworden toen en had genoegl werk met zijn productiehuis "Degeno Productions"thierry schreef:Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
De Koeken en de Messche..........da waren twee varkens ze amaai..... Doe zethierry schreef:Ha ha de Franky!De beste Wifplatenverkoper allertijden..Jij weet precies nog niet van op te houden..amai..ik herinner me je nog alsof het gisteren was daar in de Mannequin waar ik ook (als ik niet moest draaien eens binnenwipte)je mixte toen reeds crimineel..en sprong ineens mee op de housetrein waar je tot op heden je sporen meer dan ooit verdiende..ik was al lang van plan om je nog eens dag te komen zeggen op een of ander reunie of retroparty(als je je mij nog herinnert).Jouw plaat Rhyme beat heb ik ook destijds veel gedraaid.Toevallig ben ik gisteren nog een oude garcon van de Mannequin tegengekomen nl de KOEKEN???Met nog een andere garcon liep ik nog school nl Peter Messche(bijnaam).Kennen jullie deze????
Allee de jurgen ze..............no altijd de microob joengen......... gelijk ikJurn schreef:Jow Franky, das lang geleden:-)
Waar is den tijd met de plateaus en de flessen:-) De pré House tijd met uw schijf toen Rhyme Beat "Feel The Beat"
Inderdaad geweldigen baas, de bazin was veel minder:-)
Grtz
Jurgen
niet juistJurn schreef:Ik zie dat je ook met de Technics SL-DZ 1200 werkt, zo zijn er maar weinig hè, das de enigste CD player dat als een turntable draait.
Maar niks gaat boven de niet-draaiende CDJ's van Pioneer (voor mij hé)
Anyway, ben nooit in de Mannequin geweest. Spijtig want had Franky daar wel willen bezig horen.
Merci,Jurn schreef:By the way, grave stijl die je draait, doet mij altijd denken aan Fabrice Lig, Respect
Hoi jongens heel toevallig ben ik op dit forum beland en groot was mijn verbazing dat jullie mij, na al die jaren nog niet vergeten zijn. Toegegeven het doet eigenlijk wel plezier! Het is toch al 11 jaar geleden dat ik m'n laatste plaat draaide. En idd het klopt, ik word bijna 50 en heb er in november 1997, omwille van het vaderschap, na 22 grandioze dj jaren d'er een punt achter gezet. De laatste plaat heb ik evenwel in de Mustang in Strombeek-Bever gedraaid, destijds de place to be, waar ook nog Dick Van Gelder gedraaid heeft.Jurn schreef:Die is gestopt na Mannequin, was net vader geworden toen en had genoeg werk met zijn productiehuis "Degeno Productions"thierry schreef:Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Hier ze .......... De Roger Degeno........da is lang geleden........... hoe is het met je en wat doe je dezer dagen ?Roger Degeno schreef:Hoi jongens heel toevallig ben ik op dit forum beland en groot was mijn verbazing dat jullie mij, na al die jaren nog niet vergeten zijn. Toegegeven het doet eigenlijk wel plezier! Het is toch al 11 jaar geleden dat ik m'n laatste plaat draaide. En idd het klopt, ik word bijna 50 en heb er in november 1997, omwille van het vaderschap, na 22 grandioze dj jaren d'er een punt achter gezet. De laatste plaat heb ik evenwel in de Mustang in Strombeek-Bever gedraaid, destijds de place to be, waar ook nog Dick Van Gelder gedraaid heeft.Jurn schreef:Die is gestopt na Mannequin, was net vader geworden toen en had genoeg werk met zijn productiehuis "Degeno Productions"thierry schreef:Weet er dan ook iemand nog iets over Roger Degeno??????Draait die nog??Hij moet ondertussen wel tegen de 50 zijn..
Trouwens hebben jullie nog beeldmateriaal vanuit die tijd?
Groetjes aan iedereen.