Pagina 2 van 3
Geplaatst: 27 sep 2007, 20:52
door jeepee
Yesss

, Nievekeirken

Geplaatst: 28 sep 2007, 13:15
door Cekezz
keimi schreef:
Wie draaide er nu en wie komt er in de Loft achter de draaitrafel?
keep us updated !
meer info ivm de dj's crew etc. wordt begin oktober bekendgemaakt

Geplaatst: 28 sep 2007, 16:09
door crt
Cekezz is volgens mij al 1 van de dj's

...
Geplaatst: 29 sep 2007, 00:13
door ProgressNation
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Loft
Over deze had ik al gehoord. Benieuwd naar de locatie.
Geplaatst: 29 sep 2007, 11:11
door Cekezz
het zal komen waar de Backstage vroeger stond.
Alles is er volledig uitgesmeten, en totaal vernieuwd!
tijd voor een nieuwe club dus!

Geplaatst: 03 okt 2007, 10:53
door Cekezz
zoals beloofd beetje meer info...
Saturday 20th October 2007
from 23.00 h
Grand Opening
****The Loft, a new and trendy place in Aalst with 2 levels****
The Loft - Main-room:
* age: + 18
* Style: House, Funky, Vocal, Groove...
* Lasershow
* Dance acts
* VIP area
* Dresscode: stylish
The Loft - Loungebar (upper level):
* age: +21
* Style: same as Main-room
* Wine bar
* Cigar bar
* Lounge corner
* Dresscode: stylish
Resident Dj's:
CékèzZ (Ex-Kings Club / The Loft)
Bremzy (Insomnia / The Loft)
Fist (Essential / The Loft)
Romz (Baskuul / The Loft)
- The Loft Club/Loungebar -
Hopmarkt 12 - 9300 Aalst
Open every Friday & Saturday from 22.00 till ...
Flyer + website soon online!!
Enjoy the Jet-Set Saturdays
Geplaatst: 03 okt 2007, 12:28
door keimi
Barchoque, jep dat was de ontbrekende naam nog, thx
En van wie gaat dit nieuw concept dan uit?
Geplaatst: 03 okt 2007, 13:11
door Cekezz
van mij , fist en de vorige eigenaar
+ op vrijdag zal er nog een r&b-funky house concept komen met dj's van café d'anvers
Geplaatst: 20 okt 2007, 16:09
door Den Backer
Aanwezig vanavond..

Ben eens benieuwd! De inrichting zag er toch al goed uit (kben eens wisten gaan zien donderdag).

Geplaatst: 21 okt 2007, 12:18
door After
en hoe was het?
Geplaatst: 21 okt 2007, 12:26
door Sunreezer
Mooie en gezellige club. Er was wel een verschrikkelijk grote massa volk.
Geplaatst: 10 nov 2007, 14:41
door Cekezz
Geplaatst: 21 dec 2007, 09:08
door brainbug
Is de club ook op donderdag open? Ik denk dat er voor donderdagen wel een publiek is, vooral van 20+. Zeker omdat er dan in de buurt van Aalst niet veel te doen is en bv. voetbalclubs dan vaak een stapke zetten.
Als je bijvoorbeeld ziet welke massa volk elke eerste do. van de maand naar de party's in Velocity (Merchtem) trekt...

Geplaatst: 21 dec 2007, 10:14
door After
aalst is dood op donderdag, dus dat is geen avance
hoe draait de zaak op een gewone vrijdag met R&B trouwens?
Geplaatst: 28 jan 2008, 12:26
door Sunreezer
Deejay Fist wist me te vertellen dat de RnB avonden op vrijdag afgevoerd zijn wegens geen succes. Kan zowel goed als slecht opgenomen worden uiteraard.