Pagina 2 van 6
Geplaatst: 16 mei 2007, 16:17
door Scarface
al dan niet Space? who cares?
A'pen of Grobbendonk? who cares?
wat was dat vroeger? who cares?
wat willen ze er van maken? who cares?
zal het marcheren? neen, van geen kanten
als er nu eens één persoon bij alle Belgische banken enige voeling had met de stervende scene, dan kreeg geen enkel van die grote ondernemers nog krediet om zoeits te beginnen...
Geplaatst: 16 mei 2007, 18:08
door jorre
hey scarface
bedankt voor je nuchtere kijk op de zaken
ik ben ook van mening dat het niet gaat lukken
en wie of wat dan ook eigenaar is van de naam space is niet mijn zaak
het enige dat ik weet is dat het niet de bedoeling zou zijn om er een afterclub van te maken
ik weet wel dat ze het een en het ander zullen moeten verbouwen als ze er uberhaubt al iets van willen maken
de cap 3000 is een plaats waar de klok is blijven stilstaan op 1980 en dat is er ook aan te zien
Geplaatst: 16 mei 2007, 19:38
door Trab
Scarface schreef:als er nu eens één persoon bij alle Belgische banken enige voeling had met de stervende scene, dan kreeg geen enkel van die grote ondernemers nog krediet om zoeits te beginnen...
Dus moest jij bij de bank werken zou je ze allemaal laten creperen. Ah ja, want de scene ligt toch op sterven... Niemand krijgt dan nog een krediet om iets te openen.

Geplaatst: 16 mei 2007, 20:06
door Scarface
Trab schreef:Scarface schreef:als er nu eens één persoon bij alle Belgische banken enige voeling had met de stervende scene, dan kreeg geen enkel van die grote ondernemers nog krediet om zoeits te beginnen...
Dus moest jij bij de bank werken zou je ze allemaal laten creperen. Ah ja, want de scene ligt toch op sterven... Niemand krijgt dan nog een krediet om iets te openen.

ja, want als ik mijn werk dan deftig wil doen en denk aan het economisch belang lijkt het me vrij duidelijk.
Geplaatst: 16 mei 2007, 20:10
door djaxxie
Scarface schreef:Trab schreef:Scarface schreef:als er nu eens één persoon bij alle Belgische banken enige voeling had met de stervende scene, dan kreeg geen enkel van die grote ondernemers nog krediet om zoeits te beginnen...
Dus moest jij bij de bank werken zou je ze allemaal laten creperen. Ah ja, want de scene ligt toch op sterven... Niemand krijgt dan nog een krediet om iets te openen.

ja, want als ik mijn werk dan deftig wil doen en denk aan het economisch belang lijkt het me vrij duidelijk.
Serieuze zever eh Scarface, hoe weet je nu opp voorhand zeker dat er iets al dan niet zal mislukken?
Geplaatst: 16 mei 2007, 20:11
door Trab
Scarface schreef:Trab schreef:Scarface schreef:als er nu eens één persoon bij alle Belgische banken enige voeling had met de stervende scene, dan kreeg geen enkel van die grote ondernemers nog krediet om zoeits te beginnen...
Dus moest jij bij de bank werken zou je ze allemaal laten creperen. Ah ja, want de scene ligt toch op sterven... Niemand krijgt dan nog een krediet om iets te openen.

ja, want als ik mijn werk dan deftig wil doen en denk aan het economisch belang lijkt het me vrij duidelijk.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat de banken hun werk niet deftig doen? Kom, dit gaat toch te ver hoor.
Geplaatst: 16 mei 2007, 20:17
door Scarface
djaxxie schreef:
Serieuze zever eh Scarface, hoe weet je nu opp voorhand zeker dat er iets al dan niet zal mislukken?
gezien de jeugd van tegenwoordig, de evolutie van de scene, de houding van politie en overheid tov de scene... wanneer gevestigde waarden de deuren al hebben moeten sluiten en andere amper overleven heb ik geen glazen bol nodig om te weten dat zoiets nooit gaat marcheren.
Geplaatst: 16 mei 2007, 20:18
door Scarface
Trab schreef:
Dus eigenlijk wil je zeggen dat de banken hun werk niet deftig doen? Kom, dit gaat toch te ver hoor.
neen, ze beheersen gewoon het gebied niet, wat zelfs geen verwijt is.
Geplaatst: 16 mei 2007, 21:37
door djginod
Er zit wel degelijk een kern van waarheid in... Dromen en een goed plan staan nog lang niet garant voor succes... aan de andere kant, ja, als er helemaal niets meer geïnvesteerd word, dan zakt het zeker ook in elkaar...
Geplaatst: 18 mei 2007, 15:10
door After
Trab schreef:En waarom dan ook Grobbendonk? Van alle plaatsen in het land kiest hij er deze locatie uit. Denkt hij er een nieuwe carat uit de grond te stampen misschien?
dat lukt niemand

Geplaatst: 18 mei 2007, 21:18
door jorre
ik wil me even verontschuldigen tov timax en aanverwanten
blijkbaar heeft mijn bron van informatie zich vergist en/of slecht geïnformeerd!?
bij deze mijn excuses
ondertussen zijn de afbraakwerkzaamheden begonnen
we zijn benieuwd!?
Geplaatst: 18 mei 2007, 21:43
door MIE!!
huisbaas van beruchte after-club in antwerpen heeft een &quo

precies recht uit de gazet lol
mor wtf is een &quo
heb vernomen dat da kot al binne 2 weken zal open gaan,
4/7 open:vrijdag,zaterdag,zondag én maandag

die zien het rooskleurig mn gedacht héhé
Geplaatst: 18 mei 2007, 21:58
door Sunreezer
Wat is een &quo ?
Geplaatst: 20 mei 2007, 11:07
door Scarface
MIE!! schreef:
vrijdag,zaterdag,zondag én maandag

die zien het rooskleurig mn gedacht héhé
tja... de aarde is plat en we doen gewoon verder
Geplaatst: 20 mei 2007, 12:19
door jorre
dj line up
tofke,jean,bostoen,stijn,alec en tino
we zijn benieuw voor hoelang
de flikken staan nu al om de hoek te wachten