19:00 zweveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh
Set Cosmo : lieke rond de 75e minuut
Kan iemand dit id-en ?
merciekesLestat schreef:Whaaaaaaaaaaaaaa quincy fantastische set !!!!!60e minuut - recht in een baan rond de aarde hier
Super setje echt wel
Ik lees dat mijn voorgevoel ivm controles terecht wasDim schreef:awel Quincy, wat lees ik op de facebook? 2e editie boeken toe dankzij razzia????!!!! 'k zeg het ge moet uitzien naar een andere locatie voor zo'n feestjes !
Inderdaad, dit is nu eenmaal zoquincy schreef:Dus ja, je kan nooit voor iedereen goed doen.
Ik ben 1 van die mensenDim schreef:Misschien zijn er gewoon te weinig mensen geïnteresseerd voor zo'n extreme event, kan ook hé? Denk dat je enkel maar lovers/die hards van het eerste uur kan aantrekken... en die echte lovers, die zijn toch al (ver) de dertig voorbij... kan me niet inbeelden dat die uitpakken om naar een klein danscafé af te zakken... enfin, 't is maar gissen, ik weet niet hoe die mensen daarover denken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast