Mijne radio op volume 0, cassetje erin, op rec en play tegelijk duwen en dan zelf uitgaan en bij 't thuiskomen lag er weer een nieuw setje van 45min. op mij te wachten
Op die manier had die dancing eigenlijk veel naambekendheid op 't school. Niemand die er geweest was maar we kenden allemaal wel hun muziek.
Wat is ervan geworden? Iemand ervaringen met La Strada?