Fieneke schreef:Ge hebt dieje zenne kop nog ni tegoei bekeken zekers
kem u nog nooit gezien in illusion en gij mij ook ni dacht ik dus geen voor oordelen , ik ben een engelke da nu ook weer ni ma in die 3 jaar da ik er elke week kom , ben ik nog nooit ko gegaan en nog nooit buite gevloge daar kunne er ni veel aan tippe zenne
Ma ge durft wel iet pakken Mijn zaak ni ze kerel, maar ik vind dat ge over zoiets eerlijk moogt zijn, dat is geen schande he.. En trouwens, ge moet u niet in het echt zien om dat te weten, foto is meer dan genoeg
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work
It's just an Illusion..
Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Fieneke schreef:Ge hebt dieje zenne kop nog ni tegoei bekeken zekers
kem u nog nooit gezien in illusion en gij mij ook ni dacht ik dus geen voor oordelen , ik ben een engelke da nu ook weer ni ma in die 3 jaar da ik er elke week kom , ben ik nog nooit ko gegaan en nog nooit buite gevloge daar kunne er ni veel aan tippe zenne
Ma ge durft wel iet pakken Mijn zaak ni ze kerel, maar ik vind dat ge over zoiets eerlijk moogt zijn, dat is geen schande he.. En trouwens, ge moet u niet in het echt zien om dat te weten, foto is meer dan genoeg
en toch ben ik zeker dat gij al meer hebt gepakt enz... dan mij als ge 25 bent dan gade al 10 jaar uit , ik ga nog maar 3 jaar na illusion
montana schreef:
en toch ben ik zeker dat gij al meer hebt gepakt enz... dan mij als ge 25 bent dan gade al 10 jaar uit , ik ga nog maar 3 jaar na illusion
Amaai, kwou hier iet op antwoorden mor kzalt mor laten
Tligt pertang van voor op men tong.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.
montana schreef:
en toch ben ik zeker dat gij al meer hebt gepakt enz... dan mij als ge 25 bent dan gade al 10 jaar uit , ik ga nog maar 3 jaar na illusion
Amaai, kwou hier iet op antwoorden mor kzalt mor laten
Tligt pertang van voor op men tong.
montana schreef:
en toch ben ik zeker dat gij al meer hebt gepakt enz... dan mij als ge 25 bent dan gade al 10 jaar uit , ik ga nog maar 3 jaar na illusion
Amaai, kwou hier iet op antwoorden mor kzalt mor laten
Tligt pertang van voor op men tong.
ik kan tege ne stoot zenne
Sorry frits, twas op uw reactie tegen Fien dak het had
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.
montana schreef:
en toch ben ik zeker dat gij al meer hebt gepakt enz... dan mij als ge 25 bent dan gade al 10 jaar uit , ik ga nog maar 3 jaar na illusion
Amaai, kwou hier iet op antwoorden mor kzalt mor laten
Tligt pertang van voor op men tong.
Lot mor komen sjoekeloeke !
Dude, ik ben tss mijn 17 en 20 zwaar uitgeweest, ik hou het al 5 jaar enorm rustig.. En ik steek dat ook niet onder stoelen of banken, gij wel, dat is mijn punt.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work
It's just an Illusion..
Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
montana schreef:
en toch ben ik zeker dat gij al meer hebt gepakt enz... dan mij als ge 25 bent dan gade al 10 jaar uit , ik ga nog maar 3 jaar na illusion
Amaai, kwou hier iet op antwoorden mor kzalt mor laten
Tligt pertang van voor op men tong.
Lot mor komen sjoekeloeke !
Dude, ik ben tss mijn 17 en 20 zwaar uitgeweest, ik hou het al 5 jaar enorm rustig.. En ik steek dat ook niet onder stoelen of banken, gij wel, dat is mijn punt.
ik van men 16 tot men 19 , ben ook vrij kalm ze nu gekunt da vragen aan freggel, of dj jan vraagt is hoe ik er bijloop in illusion he altijd nuchter hehehehe