Wel hoorde ik Luciano zijn naam al vallen, maar ik veronderstel dat de "internationale" lijst de komende weken en maanden wel zal worden aangevuld.

heb wel al horen vallen dat het in zeebrugge zou zijnlemant schreef:Locatie is nog niet bekend
Dat klopt idd, zeebrugge©®TM schreef:heb wel al horen vallen dat het in zeebrugge zou zijnlemant schreef:Locatie is nog niet bekend
AcidPixie schreef:Dat klopt idd, zeebrugge©®TM schreef:heb wel al horen vallen dat het in zeebrugge zou zijnlemant schreef:Locatie is nog niet bekend
aangepastRed Army schreef:03/07/09 Fuse on the Beach -> is dat niet in 2010?
Red Army schreef:03/07/09 Fuse on the Beach -> is dat niet in 2010?
en weet er iemand al iets meer, want voor DIT wil ik echt nog wel eens uit mijn luie zetel komen.

Is dat officieel? Straks hunne site is checken. Line-up is eroverlemant schreef:Red Army schreef:03/07/09 Fuse on the Beach -> is dat niet in 2010?
en weet er iemand al iets meer, want voor DIT wil ik echt nog wel eens uit mijn luie zetel komen.
Line up:
Ricardo Villalobos, Raresh, Luciano, Ben Klock, Marcel Dettman, Reboot (live), Peter Van Hoesen (live), Seth Troxler, Fader, Pierre and Deg.
FEESTJE!!
Red Army schreef:03/07/09 Fuse on the Beach -> is dat niet in 2010?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten