vorige week zaterdag wist ik ff niet wat gedaan. Ik zal al lang te spelen in m'n hoofd met de gedacht om es de Holy Ghost te bezoeken. Ben beginnen rondzoeken op internet achter het adres van de Holy Ghost, maar nergens te vinden natuurlijk. Tja dat het in Sirault is wist ik wel, aan de hand van enkele foto's en Google Earth heb ik het dan uiteindelijk gevonden. Adres ingegeven in de gps en vertrokken!
Ziehier mijn foto's die ik daar genomen heb. Heb hier op het forum gelezen dat het voor avontuurlijke mensen zeker de moeite is om es te gaan kijken, wel, ik kan dat zeker beamen! Er hangt echt zo'n zotte sfeer. Ben zelf pas 23, maar enorm gepassioneerd door het verleden. De foto's, de sfeer, de mensen, kleren, alledaagse gebruiksvoorwerpen en vooral de MUZIEK. Heb deze sfeer zoveel mogelijk proberen vast te leggen op camera...
Ahja, btw, dit was mijn eerste date met m'n vriendin nu

Foto van vanbuiten genomen, net bij aankomst. 'k heb mijn auto een beetje verder geparkeerd, zodat het niet opviel dat er mensen bezig waren de heilige grond te betreden.

Foto van de voorkant, het moment om binnen te treden was bijna aangebroken, zat nogal wa met zenuwen...

Ook hier kennen ze vandalisme...

Deur open!

Eenmaal binnen ! zéér machtig zicht!

De plaats waar vroeger de vestiaire was.

Foto van op de trap genomen.

Nog es foto van op de trap genomen.

Waar (denk ik) vroeger de DJ stond?

Widescreen van boven genomen.

Boven was er zo een deurtje, ben er even door gaan loeren

Daarna terug naar beneden geweest

Héél mooie graffiti

De verf schilfert al wat af...

1996....

De toiletten.

Niemand op de pot? gwn geen pot

Ego-pic

De zon mocht natuurlijk ook niet ontbreken

De bar, vol met spinnewebben :p

Bij het naar buiten gaan,nog een laatste foto van de binnenkant

Foto van de gedenksteen

Trapke afdalen en weg!
Ziezo, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, ik allesins wel, al voordat ik deze trip plande wilde ik de foto's met jullie delen, is bij deze ook gebeurd

Groeten,
Korneel