Ook plezant was dat ik daar bij de jongsten behoorde
Veel bekend volk heb ik niet gezien maar ik kon helaas ook ni echt lang blijven: we waren er om 11u en om 2u waren we al ribbedebie.
En wie was nu Aimé en wie was Cerrone (T-shirt met bedrukking of T-Shirt met grote ster aan de voorzijde ?)
En dé vraag van mijn gezelschap was, vanwege de uiteenlopende stijlen: wanneer spreken we over een LD plaat
Alé, ik probeer de volgende keer ook van de party te zijn.
Grtz
EDIT: ik zit al een tijdje te vissen achter een spook uit die periode: nogal een traag nummer en er komt "the floor......witch is the ceiling..." in. Iemand die mij begrijpt en er ne naam kan op plakken

