Er is 1 resultaat gevonden
- 15 mei 2007, 21:51
- Forum: News
- Onderwerp: Huisbaas van beruchte Antwerpse afterclub opent nieuwe club
- Reacties: 76
- Weergaves: 20917
cap3000
Mario was de verhuurder van het pand waar Space werd opgericht door TIMAX!!! Effe proberen te gaan lopen met andermans concept??!!! Lage streek is dat!!! Buiten profiteren van wat TIMAX heeft opgebouwd deed hij niks! Ondertussen is er al een 1ste Space On Tour party geweest, wat een groot succes was...